metemom_ ben de dün vuruldum canım. Akşama doğru kol ağrım arttı, ateş yapar korkusuyla parol içtim. Bu gün kol ağrısı dışında hiçbir problemim yok. Parol içebilirsin hiç kendini strese sokma bence baş ağrısıyla ❣️
Bu arada kol ağrısı da hiç azımsanmayacak şekildeymiş. Biri kürekle açılıp koluma vurmuş gibi ağrıyor 🤣