4ysegulec Gecemavi Ben suda düşünüyorum (38 haftadayım) doktoruma söyledim yaptırıyor kendisi ama çatı muayenesine girmediğim için tam kapsamlı konuşmadık daha Cuma gideceğim inşallah.🥲
Yaprakdokumuseverr Gecemavi Yapmadım ama fiyatları oldukça yüksek maalesef yoksa çok istiyodum. Kesisiz doğum yapıyor çoğu. Bence şansınız varsa kesin deneyin.