eddaa1 Hanımlar merhaba, perşembe günü sezaryen var ben çarşamba günü ağdaya gitmeyi düşünüyorum bazı sitelerde en az 1 hafta öncesinde yapılmalıdır yazıyor enfeksiyon açısından sizce yapılmaz mı tehlikeli olur mu yorumlarınızı bekliyorum
kubraytekinayan eddaa1 yani sanmıyorum banada gün verilsin bende ya 1 gün yada 2 gün öncesinden yaptırmayı düşünüyorum ilk hamileliğimde 1 hafta öncesinde yaptırmıştım ama gününü bilmediğim için normal doğum beklediğim için mağlesef sezeryan oldu bunda zaten gün belli olucak