Şeker yüklemesini 24. Hafta ile 28. Hafta aralarında yapıyorlar biliyorsunuz. Benim mesela 25. Hafta da yapıldı ve gebelik şekeri teşhisi konuldu. Hemen ardından diyete başladım ve kan şekerim düzeldi gibi. Merak ettiğim şu hastanede gebelik şekeri geçti mi diye yine bir ölçüm bişey yapıyorlar mı yoksa bir kere koydukları teşhisten sonra doğum oluncaya kadar gebelik şekeri hastası mı oluyoruz?