LinaLavin21 10 gün önce sezeryan oldum göbeğim çok kaldı gibi Kızlar ne zman toparlanır yada ne yapmam lazım 🤦🏻♀️🥺mayalı hamur gibi hissediyorum 😬
poyrazin_annesi28 LinaLavin21 Çok yenisin bunları düşünmek için 😌 Sor doktoruna belki korseye izin verir. Ama daha iç dikişlerin iyilesmemisken kullanmak olur mu bilemiyorum. Bir çoğumuz senin gibi hissettik ama zamanla vücut toparlanıyor kilolar da gittikçe 😌