Kelebegimmm tamamdanolmuss bende aslinda inanmiyorum boyle seylere.biri surekli kilo aldiginda da vitamin iciyormus tedavi oluyirmus ondan kilo almis falan diyorlar.acikinca bile saglikli beslenirse kilo almaz bence insan.ben uzun sure aralikli oruc yapan biri olarakda aclikla imtihandan gece bilirim😄
ZeyHus33 Kelebegimmm bu durumu o haftalarda bende yaşadım bir anda kalkardim topallardim öyle bir ağrı Vardiki açıyordu Ama Rahim genisliyor bebek Büyüyor vücut hamileliğe alistiriyor O yüzden Bende yasadm smdi 27 haftaligim geçti çok şükür
cannkmrc Kelebegimmm Genelde kız bebişe hamileyken baskı o tarafa yapıyor canım magnezyum eksikliği de yapabiliyor birde idrar enfeksiyonu da tetikleyebiliyor. Magnezyum kullanmanı öneririm. Ilık duşta iyi geliyor kendini yormamaya çalış kuru yerlere oturma kendini sıcak tut benimde iki hamileliğimde başıma gelmişti Allah yardımcın olsun çok zor
Brgulll Kelebegimmm benim ki kız değil erkek yinede oldu magnezyum gerçekten iyi geliyor hafifletiyor
cannkmrc Kelebegimmm yürüyüşte çok önemli canım ağır iş yapmamaya çalış mesela cam silmek çok ağrı yaptırıyordu bende
Brgulll Kelebegimmm ben sol kalçamı tutarak kaldırarak yürürdüm evde sonra ağrıyan yerde hep mor çatlaklar oluştu vücudumu ayaklarım taşımıyor gibi hissediyorum artık
Kelebegimmm Brgulll benimde artik tum bacagima vurmaya basladi malesef🥲gercekden ne yapacagimi nasil olacagini bilmiyorum.sizde ne zaman gecti?
Brgulll Kelebegimmm sizin ikinci gebeliğinizmiş olsun okadar :-) özelde ki doktor bana hap seklinde vermişti o banada bebeğime de çok ağır gelmişti hareketlerinde azalma olmuştu başka bir doktora gittiğimde de suya atılan şekilde verdi hemen o ilacı kesmemi suya atılan ilacı kullanmalı söyledi yani biraz sıkıntılı bence guvendigin iyi doktorundan istemelisin
Smeyye13 Benim öyleydi. Kaynım ftr uzmanı bana birkaç hareket önerdi sonrasında geçti. 2 hafta boyunca ben oturup kalkmak bile eziyet olmuştu bana. O kadar canım yanıyodu ki onlardan sonra geçti. Sıcak su torbası kullanın oda çok fayda ediyo
Kelebegimmm Smeyye13 ben aksamlari oglumu parka cikariyorum son gunler hava setin geciyor aceba soguktanda olirmuki?
Smeyye13 Kelebegimmm soğuktan oluyo mu bilmiyorum ama ben biraz ev işi yapmıştım basit bir ev süpürme işleminden sonra olmuştu. Genelde doktora söylersenz de magnezyum veriyor direkt olarak