fermaneva01 bu nasıl olabiliyor bu tarz ihtimaller varsa doktorlar neden 7. Ve 8. Haftada hemen kürtaj diyorlar ben anlamış değilim. Tatmin edici bir açıklama da yapmıyorlar sadece kalp atışı yok daha olmaz deyip gönderiyorlar kesede bozulma var mı yok mu söylemiyorlar. Kaç gündür içim içimi yiyor düşünmekten benim bebeğim 7 hafta ile uyumlu ama kalp atışı yok belki olur diyorum hayır diyor bu haftada duyulmazsa kürtaj olacağım ama siz 9 hafta diyorsunuz kafam karışıyor böyle gördükçe