Crnnn7 Merhabalar dün postumda da yazmıştım çok silik çizgi çıktı ve kana gittiğimde beta hcg 22 çıktı. Bugün test yaptım evde çizgi çıkmadı negatif kimyasal gebelik mi geçirdim?
Eldgrn Crnnn7 kan vermeden bunu kimse bilemez kanın yükselme veya düşme durumuna göre değerlendirilme yapılabilir
Zynp12 Crnnn7 bazı testler bozuk oluyor bu şekilde anlamazsınız kimyasal gebelik mi degilmi 2 günde bı aynı yerde aynı saatte kan verip artisiniz nasıl ona bakmanız lazım en azından içiniz rahat eder
momofmychildren Crnnn7 değeriniz düşmeye başladıysa kimyasal olabilir kan vermeniz lazım ya da bekleyin kanamanız olursa kimyasall gebeliktir
Crnnn7 Eldgrn ama o zaman çizgi koyulaşmaz mıydı :( 4 tane yaptım dördü de aynı testlerinn bozuktur belki diye negatife dönmüşler :(