seda_ay
Keşke kafanıza göre ilaç miktarını düşürmeseydiniz , ben iki gün şehir dışına çıktım ilacı tamamen unuttum bir kaç gün sonra hemen leke geldi fakat benim aktif kanamam ve kese kenarında kanamam olmadığı halde günde 3 defa kullanıyorum
Tekrar doktorunuza gidip görünün bence