Furqane2002 kızlar 14 gün keçikmeden sonra dün adetim başladı hamile kalmak için fikirleri olan varmı?ne tüketsem sağlıklı olur
Alset Furqane2002 dupaston içiyormuydun gecikme için benimde bu gün 12 gün oldu hala adet yok test negatif bende gecikme yaşamıyordum hiç bu nasıl oldu anlamıyorum
Furqane2002 orkidemm_ evet doktorum bunnarı yazdı adet için duptason yazdı ama içmeden adet oldum bitirmeyi bekliyorum adet döneminde hap kullanmak bi fayda yapmıyo
Furqane2002 Alset ben bu yaşıma kadar geçikme yaşamadığım için hiç bir ilaç kullanmadlm,10 aylık evliyim öyle haplar alamazdım zaten bebek filan olursa düşük yapar diye dün kontrole gitdm E vitamin,duptason,folksit önerdi ama rve gelince adet oldum duptasonu boş yere almış oldum şimdi adetimin bitmesini bekleyib diger ilaçlarmı kullancıam
Furqane2002 orkidemm_ Dün doktordan geldikden sonra adet oldğum için onunla konuşmadım hiç şimdi telefon açdm kullanmaya başla dedi
Furqane2002 Feride_01 bu gün adetimin birinci günü şimdi folikasit içtim akşam yemeğinenn sonrada E vitaminimi içicem hadi hayırlısı her kes için🥹
Feride_01 Furqane2002 sabah kahvaltıdan sonra iç canım akşama bırakma vitamini de istediğin saate iç ama rutine uymaya özen göster umarım önümüzdeki ay güzel haberler alırız benim regl12 gün var umarım olmam güzel haber alırım anneler gününde
Furqane2002 Feride_01 sabah kahvaltım olmuyo benim😂9 da kocamı işe gönderip uyuyuorum 2,3 te filan kalklyorum😵💫😵💫😵💫
Furqane2002 Feride_01 bi şey sorayım benim adetim hep düzenli oluyodu 3 ocak,5 şubat ,6 mart adet oldum şimdi böyle alındı geçikdi ve 23 nisan oldu şimdi önümüzdeki ay nasıl olmalı?ne zamana denk gelir acaba’ 24,25 nemi yoksa yine 6,7,8 nemi🥲🥲
Feride_01 Furqane2002 maşallah 😃 ben çalıştığım için iş yerinde 9 da içerim saatimi şaşmam içte 2 de iç
Furqane2002 Feride_01 sabah ,öğlen farkı varmı?sabahları güzel effekti varsa uykuma haram kata bilirim geleceğim için😂