Htczfr şöyleki ben ilk oğlum 6 aylıkken dediğin gibi kahverengi akıntı ile karışık bişi geldi. Dedim adet oluyorum herhalde. Sonra aradan 2-3 gün gecti gelen giden yok. Hatta test yaptm çift çizgi 🤦🏻♀️ Sonra kan verdm negatfmiş. Hemşire yumurtlaman başlamıştır. Onun işareti o dedi. Test de bozuk muydu neydi bilmiyorum.