esraesra58
esraesra58 ben 1.5 yıl önce kasım 2022 de kendisi en çok tavsiye ediken doktor old için gitmiştim,kendim çok pimpirik biri değilim son haftalara girmedikçe kolay kolay doktora gitmem ultrason bile bebeğe zararlı çünkü.Hiçbir testimi ,aşımı vs yaptırmadım.Kendisi sadece yaptırdınız mı yaptıracak mısınız diye soruyor hayır deyince neden yaptırmadınız demiyor( demeli mi bilmiyorum açıkçası,benim 2.doğumum diye bilgili tecrübeli old.düşünmüş olabilir) ama bazı doktorlar da var aşılar testler konusunda baskı yapıp korkutuyor o da kötü.
Teknik olarak yaklaşımı çok normal,güleryüzlü,sakin yapıda biri kendisi.
Ultrasonu da sindire sindire yapıyor detaylıca gösteriyor
Doğumuma on gün kala 4 yaşında kızım çok hastalandı bi türlü iyileşemedi,annem şehir dışından gelmişti ben ilk doğumumda annem yanımda değildi diye 2.dığumda yanımda olsun istemiştim.40+4te mecburen suni sancı vericez dedi ben ağladım evde kızım var hasta 2 3 gün daha beklesek olur mu annemle eşim yanımda olsun istiyorum dedim imza vermeniz lazım sorumluluk kabul edemem dedi sebeplerini saydı, ben ağlayınca Gizem hanımcım bu 2.normal doğumunuz bana güvenin kolay geçicek yanınızda sadece eşiniz olsun o bile yeter lütfen üzülmeyin kolay olucak diye teselli verdi içim rahatladı suni sancı aldım gerçekten son 1 saatteki sancılarım hariç açılmam vs hızlı oldu süreç kolay ilerledi ve doğurdum çok şükür.
Şu an yine hamileyim doğumuma 8 gün kaldı bu 3.hamileliğimin ilk başında emseyde sigortam geçmediği için gidememiştim canan hanıma,32.haftaya kadar başka doktorlara gittim hiçbiri içime sinmedi en son emseyde sigortam tekrae başladı hemen randevu alıp gittim gayet güzel ilgilendi sağ olsun.Olumsuz hiçbir yanını görmedim.Emseyde memnun kalınan başka doktorlar da var genel olarak doktorları çok iyi ama Canan hanımın olumsuz bie yanını hiç görmedim.Son 8 günüm yine beni kendisi doğurtucak inşallah bakalım..