prensesannesi-01 9876 ikisi çok kuyu çıkarsa bı ihtimal anlaşılır diyorlar ama en iyisi test yapmak kaç gününüz var bata yumurtlamanin üzerinden kaç gün geçti
huysuz__ 9876 ben adete 3 gün kala yaptım, üç gün boyunca kopkoyu ,pikten daha yoğun çıkmıştı, adet günü de gebelik testi yapmıştım pozitif görmüştüm. Ama sizdeki açık sanki bilmiyorum diğer günler koyulaşırsa gebelik olabilir
Gmzgm 9876 gebelik testin yok mu canım benim de 1 hafta var geçen ay kimyasal oldu ovulasyon baya koyu çıkmıştı o zaman yaptığımda
0127ryhn 9876 bende öyle oldu hatta post açtım burda Bakabilirsin aynı durumu yaşadım ama birisi minnakkurabiyeler sayfasını önerdi ordan sordum adet olacağımız zamanda ovulasyon testi koyu çizgi çıkarmış lh hormonu yükseldiği için ben dün adet günüm hala adet olmadım test yaptım negatif olurum bı kaç güne ovulasyon testine güvenip umutlanma test yap bence
9876 prensesannesi-01 bugün edet olmam lazım gelen giden yok yumurtalama 9 unda oldu 14 gün suan takvimde 2 var diyor
prensesannesi-01 9876 bence bı gebelik testi yapın içiniz rahat olsun bende merak ettim testi yapıp bizimlle paylaşır mısın 🤭
9876 seyda-4 canım normal gebelik testi değil bu yumurtlama takibi ama adete yakın koyu çıkması biraz şaşırttı
huysuz__ 9876 evet koyu ilk attığına göre, gebelik testi yapsana varsa yanında, bugün adet günün nasılsa , varsa kesin çıkar 🥰
9876 huysuz__ adetime 2 gün var takvimde öyle gösteriyor ama ben bugün ve yarın adet olmam lazım çünkü yumurtalama ayın 9 daydı bugün 14 gün oluyor dün test yaptım bir şey çıkmadı o yüzden beklemek en iyisi testim de yok dün kullandım çünkü bugün bi ovilasyon yapmak istedim bu şekilde çıktı buyün adet olmazsam yarın yapcam test stresten artık test yapasım bile gelmiyor
huysuz__ 9876 daha 2 gün varsa bu koyuluk artar bence, inşallah vardır değilse de tez zamanda gelsin minnoşun 🥰 umudunu kaybetme moral motivasyon bu sürecin en büyük faktörü ❤️ ben ovülasyon ile 4. Ay tutturmuştum tez zamanda sana da nasip olsun inşallah 🤲🏼
9876 huysuz__ bu ay umudumu kestim canım adet olcam insan anlıyor bi daha ki ay inş olur teşekkür ederim güzel dileklerin için 🥰