Mavicee Arkadaşlar dün idrar testinden sonra bugün kan testi verdim sizinle paylaşmak istedim yorumunuzu merak ediyorum ❤️ en son reglim 25 martta bitmişti
Sermec27 Mavicee bat ne zaman başladı peki eğer 20 Mart civarıysa 5+4 falan şu an kese görünür bu değere hayırlı olsun 🥰
Sermec27 Mavicee anladım kese gözükür ama 6 gün sonra gidersen kalp atışını da duyabilirsin eğer bekleyebilirsen 🥰
Sermec27 Mavicee genelde 3000 üstü olunca kese gözüküyor senin kesin gözükür ama kalp atışını da duymak istersen 1 hafta sonra gidebilirsin doktora 🥰
isil-ay Mavicee ben 84.2 ile ogrendım kanda 8 gun sonra ılk kontrole gıttım keseyı gordu 5+0 dı bır hafta sonra 6.+0 da kalp atısı duyduk . Sizin kanda yuksek cıkmıs yuksek ıhtımalle sızde keseyı gorursunuz ınsallah :)
Mavicee Sermec27 doktoruma sonucunu attım haftaya bakalım dedi. Haftaya randevu alıp gideceğim inşallah
Mavicee Sermec27 evet evet dünden beri çok karışık duygular yaşıyorum Rabbim bu duyguları isteyen herkese nasip etsin
Sermec27 Mavicee benim bir oğlum var 34 aylık şimdi yine hamileyim 30+2 haftalik yine oğlum olacak Allah nasip ederse 🥰