Mom_boy bende 30+2 yım iki gündür daha net hissediyorum birde acıtıyor artık ittiririken tekme atarken daha çok canımı yakmaya başladı artık daha çok guclendiler o yüzden böyledir diye düşünüyorum hem hareketli bebek iyidir her zaman göbeğin aşağıya düştüğünü nasıl anladın ki o doğuma yakın düşmüyor mu 🥰