Freefam ilk kullandıgın zamanlarda bazen de ara ara bu agrı olabilir bende ara ara oluyodu. hamileliği öğrenmemle başladım. 12. haftaya kadar kullandım. sabah 2 akşam 2 fitil. zararı yok. progestan seviyesi düşük olunca veriyor doktorlar, bebek düşmesin diye. agrınızı isterseniz doktorla paylaşın. bende her seferinde değil arada bi de ilk kullanmaya başladıgım zamanlarda olmuştu.