Merhaba arkadaşlar dün gece 2 saat boyunca değişik bi ağrı var karnımda bebek toplanıyo aşağıya baskı yapıyo hiç rahat değildim duş filan da aldım geçmedi 3-4 dakkada bi adet ağrısı gibi geldi gitti 2 saat sonra geçti şimdidede ara ara oluyor anlamadım bu sancımı yalancı sancı dedikleri bumu şuan doğum yapsam bebek küveze girer mi korkuyorum birazda doktorum 36. Haftanda gel demişti muayene ve nst ye girmem için beklemeli miyim gideyim mi sizce