Yesildag_1 ya nasıl karışıyor o kadar, siz annesiniz en iyisini siz bilirsiniz. Stres yapıp sütünü etkileme rahat ol. Bizimkinde de var hafif sarılık her fırsatta emzirmeniz lazım, 2 saati geçmemesi lazım. Mama yiyorsalar onunda saatlerine dikkat edin artmasin kuzunun sarılığı, aç bırakmamak çok önemli bu evrede