Nisaiste Melike2535 benimde tek belirtim adet gecikmesiydi silik çizgi var gibi bi kaç gün bekle istersen ben 10 gün gecikmede test yaptım negatifti 20 gün gecikmede yaptım çift çizgiydi 🌸
Melike2535 Melisgokce123 dün regl gunumdu ama olmadım bugünde hiç belirtim yok testte çizgi bende görüyorum ama iki tane ince çizgi daha var yanında acaba test bozuk mu
Melike2535 buse76 ay bugunde eczaneler kapalı nobetcilerde uzak bize regl olmazsam yarın yine yapayım
buse76 Melike2535 acilde alırlar aslında aşırı sancım var de düşük yapıyor olabilirim de kanamam var de regl böyle olmazdım ben de hemen alırlar
eslemcagla Melike2535 bi kaç gün sonra testi tekrarlayin erken gebelik testi yapin daha net cikar isterseniz kan tahlili yaptirin