Kbrblr yerlesmede olabilir adet başlangıcıda bazen zamanı geldiği zaman stres yapınca böyle lekelenmeler oluyor bekle biraz daha gecikirsen test yap tekrar ama kesinlikle bak sana tavsiyem gebe olduğunu düşünerek hareket etme bekarmissin gibi davran yapmazsan daha çok strese giriceksin ve buda çocuk olmasını engeller ben ilk evlendiğim zamanlar sürekli bazen ayda 10 defa test yapıyordum midem bulanırdı hamile olduğumu düşündüm bazen başım dönerdi yine hamileyim galiba derdim adetim gecikirdi hamileyim falan derdim Hani öyle öyle ben kendimi çok çok strese sokuyordum yani son bu üç aydır falan mı düşünmüyorum yani ihtimal vermemeye çalışıyorum hayırlısıyla inşallah sağlıklı bir şekilde gebelik yaşarız isteyen herkes de Yaşar