Feyzabgg seni o kadar iyi anlıyorum ki canım. Bende hamilelikten önce kullanıyordum ve öyle böyle değil. Hatta kendimde onu bırakacak iradeyi bulmuyordum çünkü hep söylerdim zararlı olduğunu biliyorum ama ben severek içiyorum diye. Hamileliğimi öğrendiğim ilk ay günde 1 veya 2 tane içtim ilk günlerde, ama sonra baktım ki ben bunu içince vicdan azabı beni gerçekten kahrediyor o zaman içmeyi bıraktım (çok zor oldu ama hep kendimi engelledim,hala o son paketim çantamda duruyor) Ama ara ara çok istediğim olmuyor değil. O kadar çok istiyorum ki hatta bir iki kerede yanımdakilerin içtiklerinden 1 fırt çekmişliğimde de oldu ama o bir fırt çekme bile vicdan azabını hemen körüklüyor. Baktım vicdan azabı ile olmayacak tekrar dayan dedim kendime ve öyle böyle şimdi 33+4 olduk. Şimdide son 1 haftadır yaşadığım her an gibi bir üzüntü veya streste tekrardan aklıma geliyor içesim geliyor ama kendime şunu diyorum “yaşadığım üzüntünün bebeğim ile bir alakası yok onun bir suçu yok ona bu kötülüğü yapamam” diyerek kendimi teselli ediyorum ve psikolojik olarak bende işe yarıyor. Canın çektiği zaman aklına sürekli yaşadığın o vicdan azabını getirmeye çalış, ben onu içmeyi çok istiyorum şuan içmeye ihtiyacım varmış gibi hissediyorum ama 1 2 dakika sonra bebeğim iyi mi acaba kötü bir şey olmaz değil mi diyerekten vicdan azabı yaşayacağım diye diye kendinle konuş o anlarda. Umarım bu psikolojik etki sende de işe yarar🙏🏻🙏🏻 Ve hiçbir şey için canımızı sıkmaya değmezmiş, hiçbir şey bebeğimizden daha önemli ve değerli değilmiş ben bunu anladım☺️🌸 Hepimize su gibi sağlıklı güzel doğumlar dilerim🌸🫶