safiyekoc Kızlar 27 haftalık hamileyim, kaç gündür başım felaket ağrıyordu, bugün aşırı şiddetli boğaz ağrısı ve geniz akıntısıyla uyandım, burnum falan da akıyor, napcam ben şimdi ilaç kullanmadan nasıl geçecek bu?😢
Hulo2105 safiyekoc sadece parol içilebiliyor. Onun dışında meyve yiyip ıhlamur içebilirsin çok abartmadan. Geçmiş olsun❤️
Bademikoo Benim doktorum boğaz spreyi vermişti çok rahatlattı 2gün sonra indi boğazımdaki kızarıklık şişlik ismi tantum verde sizde doktorunuzdan sprey isteyebilirsiniz