4 tane folik asit ilacım kaldı 2 gün sonra kontrolüm var ve şuan 11+3 haftalığız gidersem tekrardan gitmem gerekecek cinsiyet için bende 1 hafta yada 10 gün sonra gideyim belki cinsiyeti belli olur diye düşünüyorum folik asit im bitmiş olucak o zamana kadar folik asiti içemeyeceğim bir sıkıntı olur mu sizce