Devlet hastanesinde dogum yaptigim icin mi bilinmez muayenelerde bile parmaklarini soktuklari an , dogumda , dogum sonrasi dikiste, kontrollerde surekli indir poponu deyip duruyor doktorlar benden sonra dogum yapan kadina bile yan odada nasil bagirdilar . O bolgenin sinir orani cok oldugundan daha dokunmadan hassas olduklarini bildikleri halde surekli azarliyorlar poponu indir bacagini ac surekli hakaretvari kelimeler kullaniyorlar sanki elimizde buna bir care bulsa keske teknoloji insan da travma oluyo yapamiyorum diye doktora ağlayanlar bile var zorluyorlar hele erkeklerin parmaklari daha kalin can acitiyorlar ve en az doguma alindiginizda 15 kisi sizi parmakliyor stajer doktorlar dahil gercekten dogum acisi degil sonrasi bunalima sokuyorlar