Benim de 18 haftalık bebeğim. Kanamam oldu, baktık ki düşük riski var yorulmaya bağlı olarak. Progestan iğne ve duphaston endol gibi ilaçlar kullandım. Şimdi iğneye 3 günde bir devam ediyorum. Bol bol dinlenin geçecektir içinizi ferah tutun. Ben düşük riski diye buraya yazdığımda bana hemen gidip serklaj ol yazanlar olmuştu. Çok daha fazla endişelendim ama çok şükür gerek kalmadı. İnşallah hepimiz sağlıkla bebeğimizi kucağımıza alırız.