Gulluuuuu normal doğum yaptım oğlum 4410 doğdu. Kırmızı et,tavuk ve balık tüketen bir insan değilim asla da sürmedim ağzıma hamilelik boyunca da hep bakliyat,meyveler ve sebzelerle beslendim. Yediklerinizle değil de bünyeyle alakalı bence yediğiniz size değil direk bebeğinize yarıyor maşallah. Ayrıca normal doğuracağım diye de kendinize şart koşmayın evladınız sağlıklı olsun kucağınıza alın nasıl doğurduğumuzun bir önemi yok bence 🥰