aslanbeyy 1fatma_nurr yani bilemiyorum ki verdiği kağıtta yazıyor çok sorulan çatı muayenesi ni 38 haftada yapıyorum diye ☺️ zaten haftada bire dönüyoruz 36 haftadan sonra bence 38 de yapar
1fatma_nurr aslanbeyy anladim cnm bakalm bende 37 hafta oldumda cuma gidicem dedim acaba yaparmı hiç sormadım daha bilmiyorum kaçıncı haftada yaptığını da
aslanbeyy 1fatma_nurr sizin haftanız ilerideymiş. 38 i bekler diye düşünüyorum . haftada 1 mi gidiyorsunuz ?