kızlar daha önce bir düşük bir boş gebelik geçmişim var. bu ay kan verdim 15 nisanda 96 çıktı doktoruma gittim. karından baktı sadece rahim kalınlaşmaya başlamış dedi. tabi göremedi bişey daha 4. hafta olduğu için. 4 gün sonra değerim 934 çıktı. Şuan 5+2deyiz. ama korkuyorum ultrasonla görmeye. kese görmem bebek görmem diye. ne zaman gitmeliyim sizce ?