B1cnm 31 +2 kızlar uzun zamandır idrar testi vermedim o yüzden bilmiyorum idrarımda köpürme fark ettim bu protein kaçağı falan diyolar ya tek başına bir bulgumu yoksa normal mi
Hamisbayan B1cnm tansiyon nasıl birde kan alırlar karaciğer ve böbrek değelerinize bakarlar benimde o haftalarda çıktı çünkü hepsi
Yasminnnnn B1cnm Tansiyon kontrolü yapmanız lazım birde idrar ve kan tahlili vermeniz gerekir ancak o şekilde net belli olur
huysuz__ B1cnm ben 2 gebeliğimde de protein kaçağı yaşadım yüksek miktarda ama hiç idrarda köpürme olmadı bende 🤷♀️