Merhaba arkadaşım bana yolladı da iki gün varmış regliye ama silik de olsa çizgi gördüm çok küçük de ondan mı acaba dedim kararsız kaldım siz ne dersiniz ☺️ malum bugün resmî tatil asm kapalı kan veremedi eşinin de doğumgünüymüş sürpriz yapmak istiyor


