Gamzeglllll 19 haftadayim.birkaç gün önce bebeğimi hissettim yani hissettigim oysa ki bence o..ama şuan gün içinde hissetmiyorum.normal mi acaba .ilk gebeligim bu
isil-ay Gamzeglllll bende 23+4 deyım bı gun cok harkeetlıyse dıger gun bı kere hıssettıgım falanda oluyo hıc panık yapmıyorum genelde herkes 28 de duzene gırıyor demıs cunku gram arttıkca ettıgı harekette net hıssedılıormus cogunlukla uyuyolar zaten :)
Fatmaa0031 Gamzeglllll bende 18+5 oldum hala hissetmiyorum ama ultrasyonda gidince doktora hep hareket halinde neden hissetmediğimi anlamış değilim
Gamzeglllll isil-ay uyuduklarini okumustum ama ne bilim bir hissedip bir hissetmeyince panikliyormus insan ..gerçekten annelik ne zor birseymis 😑
isil-ay Gamzeglllll evet kesınlıkle bende grip olunca bıraz evham yapmıstım ama o sıvı tamamen bızden bagımsız oyle koruyormuskı onları . annelik rahme duser dusmez baslıomus kesınlıkle dogruu
ezell34 Kızlar benimde ikinci gebeliğim 18 haftalığım hala net hissetmiyorum hareketlerini normal. Mi