Deletedmom_789 Kızlar dünden beri bebeğim içerde bir anda sertleşiyo hissediyorum bi tarafa gidiyo ve orası aşırı sert oluyo dokununcada sanki topa dokunur gibi oluyo neden olur bu bilen varmı kötü bişey mi?
ZeynepDuru17 Deletedmom_789 sol tarafa uzanın biraz sağ tarafa geçer rahat olmadığı için yapar onu hafta hafta büyüyor yeride daralıyor normal benimde aynı sertlesme oluyo
aslns33 Deletedmom_789 sadece toplanıp sertleşmeden ziyade sizde kalp çarpıntısı, anlık rahatsızlık, tuvalete sıkışmış gibi Bi his oluyosa kasılmaymış o. Ben de 25. Haftamdayım günde iki kere yaşıyorum. Magnezyum kullanıyorum ayrıca🌸
susaMom_ Deletedmom_789 Aynısı oluyor sanki bir yerden bir yere toplanıyor gibi 30. Haftamda kontrolüm var o zaman sorarım doktoruma bilgilendiririm kasılma mı yoksa bebek hareketi mi emin değilim bende
Deletedmom_789 surmene-1967 Benim sanki ğstüme öküz oturur gibi hissediyorum canımda acıyo öyle olunca
surmene-1967 Deletedmom_789 çok var mı randevunuza bi gözükseniz benim ağrı vs olmuyor hafif kasılma sadece
Deletedmom_789 surmene-1967 Haftaya gidicemde bakalım doktorum mesajlarıma bakmıyo doktorlardan yana bahtsızım😠
surmene-1967 Deletedmom_789 ben az önce çıktım muayeneden doktorum saatte 4 seferden fazla oluyorsa erken doğum belirtisi dedi diğer türlü normal rahim kasılıyomuş magnezyumla ilgisi yok dedi ana
Deletedmom_789 surmene-1967 dün gece baya oldu 4 ten bile fazla bugünde iki üç kere oldu daha dikkatli davranayım bakayım
Aysekjj Deletedmom_789 aynı sıkıntı bende de var 27. Haftadayım 2 saatir ara ara top gibi oluyor, doktora mesaj attım size ne dedi doktor
Cennet-polat Deletedmom_789 26hafta aynısı oluyor bazen kasıklarda bazen üstte şuan kaburgalarım ağrıyor mesela büyüdüğü için ve hareketleri artık net olduğundan
Yusufun_Annesi22 Onun adı kasılma magnezyum eksikliğinden de olabilir fazla ayakta kalınca da olur rahim kendini doğuma da hazırlar yavaş yavaş sıkıntılı bir durum değil magnezyum kullanın biraz daha azalır sıklığı uzanınca geçiyor sırt üstü yatınca da olur kasılma