Berrinelif Arkadaşlar dün tahlil verdim ama çok korkuyorum sizce bu gebelik zehirlenmesi mi lütfen acil dönüş yapar mısınız
Hamilebirisi_06 Berrinelif idrarda protein çıkmış ama şöyle bende de protein çıktı idrarda belli bir seviyenin altında olunca sıkıntı olmuyor 1 mg olması lazım sizde daha az muhtemelen sorun olmayacaktır
Hamisbayan Berrinelif alt ast değerleriniz normal yüksek tansiyon yoksa ya protein kaçağı olsada önemsiz belkide enfeksiyondur