Merhaba kızlar ben de bir pcoslu olarak yazmak istedim benim de bekarlığım da sürekli adetlerim düzensizdi ama böyle bir problemim olduğunu bilmiyordum.evlendikten sonra hemen çocuk düşünmediğimiz için altı ay kadar korunduk ardından İdrarımda yanma şikayetiyle hastaneye gittim ve polikistik Over olduğumu öğrendim öğrenince ister istemez çocuk sahibi olamayacağım diye korktum sonra bir hastanede kadın doğum doktoruna göründüm Letu tedavisine başladı bir de duphaston ve folik asit kullandım Ve tedavinin dördüncü ayında hamile kaldığımı öğrendim🥹 tabii bu doktora görünmeden önce birkaç ay kadar kendim denedim başka doktora da göründüm ama tedaviyi yarım bırakmıştım. tabi bu son tedavimle beraber biraz diyet de yaptım 5 kg kadar vermiştim polikistik Over‘da kilo gerçekten çok önemli çok az bi kilo versen bile işe yarıyor gerçekten. Bir de şunu söylemek isterim ki tamamen Rabbime bırakmıştım o ay hiç takmamaya karar vermiştim ve hamile kaldım size de tavsiyem budur illaki bir vakti vardır🤲🏻 Rabbim bekleyen dileyen herkese bu duyguyu çabucak tattırsın inşallah💕