Tunzaliee kuzum hormonlarimiz her zaman ayni seviyede olmaz, bi tamamen düşebilir bi tamamen tavan yapabilir bu bi an bi animiza tutmaz demektir ysni oyle diyim. Hemde simdi 2. Tramestira dgoru gittigin icin de farkli belirtilerin ortaya cikabikir olan belirtilerim gidebilir bunlar nkrmal seyler cunku dedigim gini hormonlarimiz suan garipler bi cok yiksek olul bi an dusebiliir hic belli olmaz kafalarina gore takiliyolar iste oyle anla 😂