erdmdml sonunda bende yazabiliyorum sabah 5 de suyum geldi kanla beraber hastaneye geldik 7 de şimdide sancılarım yükselmeye başladı. Bugünleri bekleyen herkese yaşatsın rabbim.
isil-ay erdmdml çok güzel bir günde sağlıkla kucagınıza alın inşallah, sonundakı kavusmayı söyluyor herkes henuz 23+4 deyım ama psikolojik olarak kendınıızı sondakı mutluluga hazırlarsanız butun acılarınız hafıfler ınsallah :)
Gulsumkpl Allahım sağlılkı bir şekilde kucağınıza almayı nasip etsin inşallah Allah yardımcınız olsun 🤲🏻
minikfasulyeannesii erdmdml Sağlıkla kucağınıza alırsınız inşaAllah Rabbim bizede o günleri sağlıkla görmeyi nasip etsin inşaAllah 12+2 haftalığız daha🥰👶🧿