feridelevent_08 Hivv maşallah yüksek çıkmış🧿🧿 Dün gece bende kan verdim HCG 12 çıktı yumurtlamadan sonraki 15.günüm bugün azmı çıkmış banada bakarmısınız 🥺
Zeyasln Hivv normal benimde bu civarlarda çıkmıştı ikiz diyenlere aldırış etmeyin hcg’de ikiz Anlaşılmaz
Ecekrk feridelevent_08 ben ilk sağlık ocaginda kan vermiştim sonraki gün cumartesiydi oradaki doktor 4un üzerindeyse hamile sındır demişti yani 12 düşük değil daha çok basidir geç döllenme vardır normale döner en iyisi ultrasonla baktirmak