busraozkan33 Kızlar 40 gün önce sezeryan doğum yaptım sezeryan dikiş yerim biraz şişip kizarmisti iki gün önce doktora gittiğimde normal dedi şuan hafif hafif kan sızıyor normal mi daha önce yaşayan var mı
Gul244 busraozkan33 asla normal değil canım enfeksiyon kapmış dikişlerin büyük ihtimalle ihmal etme hemen git doktoruna pansuman yapar antibiyotik verir 7 ay once dogum yaptim ayni şekil olmuştu en sonunda dikişlerim açıldı enfeksiyondan tekrar ameliyat oldum bir hafta hastanede yattım sakın ihmal etme geçmiş olsun