Melemim marketlerdeki böreklerden, mini pidelerden alıp pişirseniz olur bence fırına da 2 dakika kek koyabiliyorsanız koyarsınız yapamazsanız da kimse bebekli kadından bir şey beklemesin bence. Ben de arkadaşıma gidiyorum pastamı, kekimi alıyorum o da kahve yapıyor. Hiç beklemiyorum da ikram