KurabiyeninAnnesi123 eminegizem bu haftalarda bebek hissedilmez canm imkansz gbi birsey 16 dan minik minik hissedile bilir bağırsak haraketiyle yada gazla karıştıra bilirsin cok minik dha doktoruna haraketi hissede bilirmiyim dedigimde hissedemezsn demişti kızımı 17 haftalikken hissetmştm
Momss13 eminegizem bende 12+ 3 hala bir kipirdanma hiss etmiyorum gobegimde yok kendimi hamile gibi hiss etmiyorum😂😂
Sinemb1406 eminegizem 12+3 günlük hamileyim. Göbüşüm çıktı, ilk hamileliğimde çıkmamıştı 2.sinde çıktı ilginç bir şekilde ☺️ ara ara hafif mide bulantısı ile kasık ağrısı dışında hiçbir şey hissetmiyorum hatta bazen hamile olduğumu bile unutuyorum ☺️
eminegizem KurabiyeninAnnesi123 sorun yok öyleyse canım ikinci hamileliğim bi arkadaşım üç aylıkken hissettiğini söyledi ben de merak ettim sorayım dedim
KurabiyeninAnnesi123 eminegizem yok canım evet 2. Hamilelik erken diyorlar ama en erken 16 dır oda cok minik şekilde bende 2.ye hamileyim bende o sabırsız minik tekmeleri hissetmek icin bekliyorm cok yeniyim dha
eminegizem Momss13 inşallah güçlü tekmelerini hissedecegimiz zamanlar geleceek, cinsiyet öğrendiniz mi
Havvabaht 13 haftama girdim 1 haftadır günde 1,2 kez sırtüstü yattığımda hissediyorum 2gebeligim ondandır belki diye düşünüyorum ama ilkinde bu haftalarda hissettim. Doktor zayıf olanlar göbek kısmı zayıf olanlar hissedebilir demişti
eminegizem Havvabaht benim de ikinci zayifim göbek bölgem de zayıf çok net hissetmiyorum birkaç uçuş uçuş şeyler hissetmis olabilirim ama
Dlntkesn eminegizem merhaba 12+2 yiz bugün bazen karnımın içinde titreşim hissediyorum kısa süreli ama gaz olabilir daha bebek için bence de etkendir🤣