Maryhoney Yarın yatış verilip suni vercekler galiba . Bı gram sanci yok delircem . boğaz enfeksiyonu oldum oksuruyorum bı de napcam böyle bı alsalardi sezeryanla bari bekle bekle yoruldum vallahi
Mucize_24 Maryhoney Benimde bugün 40+5 oldu perşembe günü yatışım verilecek. Ufak ufak ağrılarım var dün gece de krem rengi bir akıntı geldi nişan olduğundan şuphelendim ama kahverengi pembe kırmızı gibi renklerde olur diyorlar. Muhtemelen bende sezeryan olacağım
ylmazgknrr Maryhoney bende 40+2 oldum bugün benimde açılmam 1 cm 14 Nisanda gittiğimde daha gidemedim kontrole ama sancım oluyor arada büyük ihtimalle açılmam olmuştur diye düşünüyorum ikinci gebeliğim bu bakalım inşallah bekleyen herkes sağlıkla alır kucağına 🤲🏼