Merhaba arkadaşlar kaç gündür post açıyordum sürekli 6 gün geçti adet olmadım, 8 gün geçti adet olmadım vs. diye. Bugün dokuzuncu günümdü adet oldum. 6 senelik bekleyişim yine hüsranla sonuçlandı. Bir hsg, bir laparaskopi, iki aşılama, bir tüp bebek sığdırdım 6 seneyede bir bebek sığmadı ömrüme 😣 Üzülme, stres yapma, zamanı gelince olacak, benimki 10 sene sonra oldu gibi cümleler teselli etmiyor artık. Allah diyorum demek annelik yazmamış kaderime yoksa sağlıklıyken niye olmaz