günaydın kızlar, evde bi kedim var iki gün önce doğum yaptı ve yavruları süt tozu ile beslemek için elime alıyorum. Bu zaman kadar kedimin kumunu temizlemedim hepsiyle eşim ilgilendi, ancak yavrularla iki gündür baya iç içe oldum, bu durumda herhangi birşey olur mu, toksoplazma bulaşmış mıdır ?