Fatmadiebiri Düne kadar hareket felan çok hissediyordum 16 haftalığım dünden beri bi ara çok kasıldı ve sertleşti karnım ondan sonra da çok yumuşadı kaenımda bebek yok gibi hissediyorum ya korkuyorum normal mi acaba içimi ferahlatın korkuyorum
Mommytwice2 Fatmadiebiri ama daha çok küçük zaten karninizda da hissetmezsiniz daha asagilardadir o kasılma filan için erken
poyrazin_annesi28 Fatmadiebiri O hissettiklerin bebek hareketi değildi çünkü. 18 20 haftalarda sık hissedersin
Fatmadiebiri Mommytwice2 bende öyle düşünüyordum ama hareketti içimde bişeyin olduğunun farkındaydım hissediyordum ikinci gebeliğim
Fatmadiebiri poyrazin_annesi28 yok ikinci gebeliğim hiisettiğim tekme değildi zaten kasılma felandı uzandığım zaman frlan anlıyordum hareketlerini eminim