Kızlar ilk gebeliğim 38. Haftaya girdik ve vücudumda doğal olarak değişik olaylar dönüyor ama hangisi sancı, hangisi kasılma, hangisi sertleşme, hangisi bebeğin hareketi çözemiyorum. Annemler, “o yaşadığın kasılma sancı oluyor işte” diyorlar ama sancıyı ben hep zihnimde ağrılı, kıvranmalı bir şey olarak hayal ediyorum bu kasılma hissi sancı mı oluyor gerçekten? Beynim yandı… Bir de birkaç gündür vajina içinde batma hissi oluyor. Uzun süre uzanınca ya da ayakta kalınca oturduğumda vajinada baskı gibi değişik bir his oluşuyor. Bilgisi olan tecrübeli Anneler yardımcı olabilir mii?🥹💖