Kahvesever rumeysaaa- Avent kullandım ama zordu ya, yok düşmesi yok yedeği of cinnet geçiriyordum sonra bıraktım birkaç ay daha emzirdim bitirdim
Kahvesever Beyzab95 benim de 4 aylık filandı galiba ama siz simdiden baslayın bırakmaya , ben 1 günde bıraktırmıstım. Siz inat ederseniz mama vermeden devam ederseniz cocukta emecektir zaten
Kahvesever Beyzab95 Bende ağlayınca dayanamıyordum ama tam emsin vitaminleri tam alsın diye durumu göze almak zorunda kaldım. Sonra dedim ki, keske önceden yapsaydım
Kahvesever rumeysaaa- sürekli kendi göğsümü veriyordum, direndi baya ama aldı sonunda rahata ermiştim