Merhaba kızlar benim bebeğim iri bir bebek ultrasonda hep 2-3 hafta kadar önde çıkıyor en son 32+5te gittim boyu 49.5 kilosu da 2380gr çıktı haftası 35 görünüyordu haftaya tekrar doktora gidicem acaba gelişimi tamamlamış olur da erken gelir mi diye panik içindeyim açıkçası böyle bir durum yaşayan var mı? Normalde 12haziran görünüyor ama doktorum zaten haziran bası olur bebek iri diyordu en son gidişimde haziran başını da beklemezmiş gibi geldi bana 🫢