Yhbm öncelikle size çok geçmiş olsun ve bir an önce sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah ❤️🩹
Ben normal doğum yaptım 16 ay önce (25.12.2022). 39 haftalık suyum geldi oğluma kavuştum 6 saatlik süren doğum sürecinde. Doğduğu an genzine su kaçmış gibi ağlamak istiyordu ama sesi birden geldi ve aniden geri sustu. Vurdular sırtına poposuna falan ama bir türlü doğru düzgün de nefes alamadı. Hemen solunum verilip bir yandan kilo boy kompleksi yapıldı (mecbur olduğu için) ve kuveze aldılar. Tam 8 gün kaldı. Başta nefes alamamış kendi başına oksijene devam edilmiş, daha sonrasında ağzından beslenmesi için minicik hortum atılmıştı. Toplamda 4 günde kendini toplamıştı yavrum ama ne olur ne olmaz diyerek el altında duruyordu biraz daha. Hem o ara ben kendimi az da olsa topladım. ( 4 iç 4 dış dikişim vardı) Hemde bebeğim her geçen gün biraz daha toplanıyordu. Endişe etmeyin belki yeni doğum yaptığınız için bu süreç size zor gelebilir bana da öyle gelirdi ama yanıma geldikten sonra az da olsa en azından diyebildim.
Sizin süreciniz bizimkinden daha az da olabilir sezeryanmış çünkü. Benim oğlanın kordonu boynuna bir kez dolanmış ve tam kafası çıkarken nefesim yetmeyip sancım bir an kesilince ıkınma hissin de gitti kendimi bir an saldım büyük ihtimal bu yüzden dedik. Ama herşeyi normal karşıladılar.
Bir an önce minik kuş sağlığına döner ve annesinin o mis kokulu kollarına düşer inşallah. Sende o miniği öpersin ellerinden saçlarından… ❤️