ilaydamom_ Kızlar bu hastaneye gidip memnun kalan var mı Prof. Dr. Murat Dilmener Tıp Fakültesi, doğumunu burada yapan var mı kızlar? Varsa memnun kaldınız mı? odaları vs nasıl?
Zeynep_99 ilaydamom_ bende burda durayim bare ama 6 gun olmis kimse yazmamis bnde oraya gidiyorum ama dogum icin duphelerim var doktorlar surekli değişiyor gecen ay gittiğimde hic memnun kalmadim aslinda hic istemiyorum orayi ama mecburuz ozeller cok pahali
Arsell ilaydamom_ bir iki kere gittim ama doğumla ilgili bilgim yok inşallah bilen biri yazar da öğreniriz
ilaydamom_ Zeynep_99 aksine ben de çok memnun kaldım cok ilgililer ilk kez gittim ikincide doktor değişir mi bilmiyorum ama cok detaylı ilgileniyorlar.
ilaydamom_ Zeynep_99 araştırma hastaneleri hep öyle oluyor ama ben ilgilerinden cok memnun kaldım. benim özel bir sağlık problemim var onun üzerine cok düştüler.