Benimde şuan 39+3 sakin olmaya çalışın bence.bende çok çektim son bir aydır siyatik ağrısıyla kaşık ağrıları birleşti. Ama ona bile alıştım gün içinde hareketli olmaya çalışın ki kaslar kasılmasın gevşesin. Benimde cuma günü belli olacak akıbıyeti. Umarım sağlıklı kolay doğumlar olur